Hublot aniversează 10 ani de ceasuri Big Bang cu două ediţii dedicate lui Ferrari

baselpreview_ferrari_2

Text: Alex Buţu

Parteneriatul de imagine dintre cele două branduri a demarat în 2012, când Hublot a prezentat ediţiile Big Bang Titanium şi Big Bang Gold. Apoi au urmat MP-05 LaFerrari (cu rezervă de putere de 50 de zile), precum şi alte ediţii speciale în 2013 şi 2014. Pentru 2015 Hublot a decis să aniverseze un deceniu de la debutul colecţiei sale de ceasuri Big Gang şi cu o nouă ediţie care foloseşte elemente estetice şi cromatice din binecunoscuta identitate Ferrari. Versiunea Big Bang Ferrari Black Ceramic foloseşte roşul Ferrari şi alte detalii cromatice tipice constructorului de automobile supersport. Al doilea ceas este Big Bang Ferrai Grey Ceramic. Şi acesta include pe cadran sigla sub formă de căluţ cabrat ca şi Big Bang Ferrari Black Ceramic, dar cromatica sa nu include roşul, ci urmează stilistica echipei NART (North American Racing Team).

Carcasa de 45 mm diametru a celor două ceasuri este făcută din ceramică (neagră sau gri, în funcţie de model), iar şuruburile de prindere sunt din titan. Însă nu doar materialele exotice amintesc de maşinile Ferrari, ci şi faptul că Hublot a folosit în loc de un cadran clasic o meşă care face aluzie la “grila” frontală a maşinilor Ferrari. Prin această “grilă” se vede calibrul mecanic Unico, de tip flyback chronograph, care este o creaţie proprie Hublot. Pe cadran există şi contorul de minute şi afişajul datei. Iar pe spatele ceasului se poate admira prin ecranul de safir rotorul calibrului. Rezervă de putere a ceasurilor este de 72 de ore.

baselpreview_ferrari_5

Un alt detaliu interesant este sistemul de prindere al curelelor. Acesta se numeşte “One Click”, şi necesită o singură apăsare de buton pentru detaşarea curelei, funcţie inspirată din sistemele de prindere ale centurilor de siguranţă care echipează autoturismele.

Însă pe lângă designul deosebit şi calitatea înaltă a calibrului şi finisajelor, cele două ceasuri noi dedicate de Hublot lui Ferrari vor fi şi piese de colecţie, fiecare dintre cele două modele urmând să fie produse în câte 250 de exemplare.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

TEMPORIS logo without link 2500x1000 1 e1612950325322