Celebrul producător de ceasuri de lux IWC Schaffhausen a lansat o nouă campanie inedită pe YouTube, care îl are în centrul atenției chiar pe maestrul orologier Kurt Klaus. Oficialul este și membru al TEMPORIS Hall of Fame.
Intitulată „Smart watch. And a half” campania rulează deja pe YouTube cu trei clipuri foarte faine care spun povestea ceasului Portugieser Perpetual Calendar în comparație cu un smart watch.
Scenariile se derulează într-un magazin cu ceasuri smart, unde legendarul Kurt Klaus reușește să pună în încurcătură un tânăr vânzător când îl roagă să-i arate cum se schimbă ora, ori să-i explice cât ține bateria și care-i treaba cu update-urile la ceasul modern. Răspunsurile nu sunt chiar ce își dorește să audă Kurt Klaus, așă că în cadrul de final intră Portugieser Perpetual Calendar – un smart watch și jumătate, dezvoltat în urmă cu aproape patru decenii de însuși Kurt Klaus. Mesajul campaniei este un îndemn pentru clienți să decidă fiecare ce înseamnă cu adevărat pentru ei un ceas smart.
În vârstă de 85 de ani, Kurt Klaus are o carieră de 62 de ani la IWC Schaffhausen.