SIHH şi GTE la final

La SIHH, Greubel Forsey şi Richard Mille s-au alăturat unei expoziţii care în 2010 a strâns cu 10% mai mulţi vizitatori decât în 2009. Numărul celor care au urmărit prezentările s-a ridicat la 12.500 de persoane, 1.200 dintre care reprezentanţi ai media din întreaga lume. Alegerea schimbării datei de desfăşurare a fost una inspirată pentru organizatorul Fondation de Haute Horlogerie. De aceea, şi în 2011, SIHH urmează să se desfăşoare de pe 17 pe 21 ianuarie.

Primul târg al producătorilor independenţi a avut un număr de 38 de expozanţi dornici de a strânge câte ceva din atenţia pe care media o acordă evenimentului principal din Geneva. 500 de jurnalişti şi-au făcut apariţia pentru a studia mărcile nu foarte cunoscute. Alături de parteneri de marcă, Sotheby’s, BMW, Laurent Perrier şi Arasa Morelli, brandurile prezente au fost mulţumite de rezultat – 5500 vizitatori în aproape o săptămână.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

TEMPORIS logo without link 2500x1000 1 e1612950325322