SIHH 2009

Cei de la Jean Richard continuă parteneriatul cu lumea motoarelor pe două roţi cu modelele Agusta Brutale Nera, dar nu neglijează nici eternul feminin, având numeroase modele dedicate doamnelor. Ieri a existat si o prezentare Jaeger-LeCoultre Haute Joaillerie, dar cum grupul asiatic a depăşit spaţiul alocat cu multe minute, am fost nevoiţi să vedem doar câteva modele tapetate cu diamante şi baghete de diamante, în virtutea programarilor la interviuri deja existente.

 

Azi am fost alături de colegii noştri din Europa de Est şi Olanda la prezentarea noilor modele Montblanc, unde s-au remarcat un Tourbillon Heures Mysterieuses şi o ediţie limitată de trei piese care vin într-o cutie specială şi costa 120.000 euro, fiind rezervate doamnelor. Marea surpriză, aşteptată de toată lumea cu sufeltul la gura a fost prezentarea Ralph Lauren.

 

Pe la mese circulau tot felul de zvonuri conform cărora ceasurile nici nu s-ar arata, secretomania fiind maximă până în momentul prezentării. Ei bine, dumneavoastră aflaţi în premieră cum Ralph Lauren a decis să se lanseze şi în domeniul orologeriei cu ajutorul a trei colecţii: The Stirrup, Slim Clasique şi Sporting Collection.

 

Acum vine şi marea surpriza: preţurile. De la 10.000 la 30.000 CHF. Evident, există şi o ediţie limitata, din platină, care face nici mai mult, nici mai putin decat 70.000 CHF. De ce asa sus? Vorbim de mecanisme de la Piaget, IWC şi Jaeger-LeCoultre, doar este vorba de un parteneriat intre grupul Richemont si Ralph Lauren, sau mai precis Dl Rupert si Dl Lauren, cum ne-au explicat oficialii.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

TEMPORIS logo without link 2500x1000 1 e1612950325322