În 1881, Kintaro Hattori, în vârstă de doar 21 de ani, punea cu multă pasiune bazele a ceea ce urma să devină un brand internațional – Seiko. Momentul aniversar este marcat cu o trecere în revistă a unor modele de succes și cu anunțarea unor planuri mari pentru anul curent.
„Străbunicul meu a condus Seiko până în 1934 și a devenit în acea perioadă cunoscut drept Regele Ceasurilor din Est. A creat o companie care a putut produce constant ceasuri de calitate ireproșabilă și cu o precizie de negreșit”, a spus Shinji Hattori, actualul CEO al Seiko.
Unul dintre produsele lansate este reinterpretatul Astron GPS Solar inspirat din lucrările lui Hideo Kojima. Ceasul se alimentează la lumina soarelui și se poate ajusta instant la schimbarea fusului orar printr-o simplă apăsare de buton.
Al doilea este Presage Sharp Edged, un ceas care captează rafinamentul și simplitatea formelor tradiționale japoneze.
Un altul este Naomi Uemura – ediția aniversară de 80 de ani care marchează succesul obținut de renumita japoneză.
Al patrulea, și probabil cel mai important ceas cu însemnătate istorică, este noul Seiko Alpinist. Apărut în 1959, a fost acum actualizat.
Ultima celebrare pregătită pentru aniversarea celor 14 decenii de existență o reprezintă renașterea Prospex, Astron, Presage și 5 Sports – patru ceasuri care marchează diversitatea mărcii.