Second life în lumea ceasurilor

The Watch Avenue este un proiect on-line susţinut de câteva case orologere şi Fondation de Haute Horlogerie. Nume precum Tissot, Longines, Chanel, Hublot, Corum, Piaget, Raymond Weil, Tag Heuer sau Vacheron Constantin au participat la deschiderea unui oraş virtual al orologeriei.

 

Un ghid îi conduce pe utilizatori pe Strada Ceasurilor, practic o replică a unei străzi comerciale reale. Pe lângă magazinele de ceasuri (deschise sau în construcţie) există un muzeu al TAG Heuer, o librărie de unde pot fi cumpărate cărţi, DVD-uri de orologerie sau un chioşc de ziare şi reviste. La cinematograf rulează filme de prezentare ale modelelor în timp ce la şcoală se ţine o lecţie despre principalelor complicaţii tehnice.

Momentan, reprezentanţele fiecărui brand nu oferă opţiunea de a cumpăra ceasurile de pe site, deşi sediile virtuale sunt amenajate întocmai ca cele din realitate. Şi totuşi nu putem să nu ne gândim că acesta ar putea fi viitorul.

www.thewatchavenue.com

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

TEMPORIS logo without link 2500x1000 1 e1612950325322