Colaborarea Panerai-Ferrari a fost o mutare la fel de nefirească precum cea dintre Blancpain şi Lamborghini. Dar cum interesele de grup, în cazul acesta Richemont, sunt puse întotdeauna pe primul loc, manufactura de ceasuri a fost obligată să se supună. Cu o imagine de brand foarte puternică, Panerai nu a convins în versiunea sa roşie, închinată căluţului cabrat, iar ceasurile au rămas în magazine, la un preţ mediu de 10.000 de euro.
![](/upload_tiny_mce/image/Novitae/Panerai/Panerai si Ferrari/panerai-ferrari-watch.jpg)
Cinci ani după semnarea contractului, niciunul dintre branduri nu pare deschis la prelungire. Ferrari pare să nu fi avut nicio influenţă asupra modelelor, în timp ce Panerai şi-a dezamăgit fanii prin prezentarea unui ceas fără nicio legătură cu stilul său.
![](/upload_tiny_mce/image/Novitae/Panerai/Panerai si Ferrari/panerai-watch-inspired-by-ferrari-california-2.jpg)
O ştire interesantă va fi alegerea unui nou producător pentru ceasurile Ferrari. Va fi o marcă din segmentul premium sau una mai accesibilă? Informaţia o aflaţi pe TEMPORIS.ro