Marketing fără limite – Bicicleta Hublot

Hublot îşi extinde încet numărul de produse, transformându-se dintr-un producător de ceasuri într-o adevărată fabrică de bunuri de lux. După butoni de cămaşă, stilouri, brelocuri de cheie şi skiuri „H”-ul apare acum pe o bicicletă concepută în parteneriat cu producătorul BMC.

 

 

 

Rezultatul colaborării este o bicicletă de lux uşoară, rigidă, fiecare componentă fiind concepută separat din materiale de cea mai bună calitate. Pedalele sunt montate pe rulmenţi din material ceramic pentru reducerea frecării, iar cadrul este confecţionat din fibră de carbon.

 

 

 

Prima bicicletă din ediţia limitată şi exclusivistă va fi testată pe 3 iulie în Monaco, Hublot concurând împotriva unor biciclişti legendari precum Eddy Merckx, Laurent Jalabert sau Pedro Delgado în cadrul unui eveniment caritabil.

 

Via watch happening

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

TEMPORIS logo without link 2500x1000 1 e1612950325322