Marcă de succes? – Snyper

Puţin romanţată, povestea ceasurilor Snyper începe într-o seară de august, lângă piscina unui hotel de lux din Monte Carlo. Nouă prieteni, toţi consideraţi experţi în domeniile lor hotărăsc să lanseze un ceas. O colecţie pe care să o conducă din starea de proiect şi până la apariţia în magazin. În Geneva, reţeta cu pretenţii de unicitate ajunge să fie pusă în aplicare.

 

 

Carcasa a fost inspirată din designul unui avion stealth F117 şi confecţionată dintr-un oţel negru mat, tratat PVD. În partea stângă, ca un element deosebit apar două bare de metal, din dreptul orei 8 până la 10. Per ansamblu, ceasul are o pronunţată notă militară, de unde şi numele Snyper, o trimitere la echivalentul în engleză al „lunetistului”.

 

 

Din punct de vedere tehnic, Snyper reprezintă încă un ceas pentru care ETA face intrarea în lumea mecanismelor. Derivat din Valjoux 7750, calibrul 7755 S arată ore, minute şi secunde, funcţii cărora li se adaugă şi celebrul cronograf sau cele două ferestre pentru dată şi zi.

 

 

Snyper este doar unul dintre foarte multele ceasuri care apar din senin. Poartă cu el un preţ de 4.500 de euro pentru care produce numai piese în ediţii limitate. Cât de mult va rezista pe o piaţă deja înţesată de astfel de exemple, rămâne de văzut. Mai ales că producătorul a anunţat că în primă instanţă se bazează doar pe un „marketing din vorbă în vorbă”.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

TEMPORIS logo without link 2500x1000 1 e1612950325322