Logo-ul Longines împlineşte 120 de ani

În 1889, Longines era prima companie de ceasuri care îşi apăra semnătura şi însemnul reprezentativ. Simbolul timpului care fuge, clepsidra cu aripi, a împlinit anul acesta 120 de ani, ocazie cu care, dincolo de discursurile de celebrare producătorul a lansat şi două linii de ceasuri din colecţia Heritage, fiecare numerotat de la 1 la 120, ca onor adus fiecărui an de existenţă.

Cele două modele de ceasuri lucrate în carcase preţioase din aur roz sunt omagii aduse complicaţiilor retrograde. Dincolo de ore sau minute, indicatorul AM/PM, cel al zilei, dar şi cronograful funcţionează prin sărituri retrograde. Nu există diferenţe majore între cele două modele, singura deosebire fiind modelul indecşilor – latini şi arabi.

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.