Jaeger-LeCoultre, cea mai mare perioadă de garanție din industrie

Oficialii Jaeger-LeCoultre au anunțat demararea unui nou program menit să atragă și să fidelizeze clienții. Prin programul „Care” este oferită cea mai mare perioadă de garanție din industrie.

Exclusivista manufactură Jaeger-LeCoultre a anunțat intrarea în vigoare a programului „Care” – o platformă digitală personalizată cu servicii unice – în cadrul căruia garanția oferită clienților crește la opt ani pentru toate ceasurile comercializate. Această garanție extinsă eclipsează serviciile oferite de nu mai puțin cunoscutele mărci Omega și Rolex care asigură clienților proprii servicii gratuite de mentenanță și reparații pentru cinci ani.

Lansat în această lună, programul „Care” are ca țintă colecțiile personale ale clienților, cărora le facilitează procesul de programare la service. Mai mult chiar, după ce ceasul este cumpărat, clienții vor putea accesa serviciul personalizat de-a lungul întregii durate de viață a ceasului lor, inclusiv servicii cu valoare adăugată în magazine și instrumente digitale preconfigurate care oferă acces direct maeștrilor ceasornicari ai casei la produsul Jaeger-LeCoultre. Și, pentru că nu părea de ajuns, dacă ați achiziționat recent un ceas de la un distribuitor autorizat JLC ​​și acesta este încă în garanție, aceasta va fi prelungită automat până la noul termen de opt ani de la înregistrare. „Suntem mândri să anunțăm că noul nostru program Care este parte integrantă a valorilor casei noastre și are rolul de a promova o relație de lungă durată cu clienții noștri. Investim continuu în satisfacția valoroșilor noștri clienți”, a declarat Catherine Rénier, CEO al Jaeger-LeCoultre.

Publicat de Robert Stan la data de 14 May, 2019 1:44 pm
Tags: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.