Hublot a demonstrat de-a lungul timpului că știe exact ce să propună clienților săi în calitate de produs extraordinar al orolegeriei. MP-09 în aceste culori vibrante și materialele ale căror utilizare a fost împinsă spre maximum demonstrează fix acest lucru.
Colecția Hublot MP-09 extinde seria excepțională Manufacture Piece care pentru atelier reprezintă însuși spiritul său. Numai că, față de alte ceasuri, aici se experimentează cu extremele. Aceste noutăți reprezintă o fuziune dintre tehnologie și estetică care rezultă într-un concept de neratat: forma devine fond și fondul devină formă.
Pentru MP-09, Hublot a pornit în această călătorie cu un singur cuvânt în minte: integrare. În primul rând, a fost vorba despre carcasa și Tourbillon-ul Bi-Axal. Provocarea a fost găsirea unei forme care să permită punerea în plan principal a acestui element complicat și fermecător din punct de vedere vizual. Apoi a urmat includerea întregii expertize Hublot într-un pachet cu totul nou și un aspect care seamănă cu introducerea unui neologism într-o limbă lasată în urmă de progresul colectiv.
Colecția MP-09 a avut trei variante inițiale: King Gold, Blac 3D carbon și Titanium. Acum i se alătură trei noi versiuni cu un șasiu ultra-high-tech. Carcasa din fibră de carbon este infuzată cu culoare pentru a i se garanta rezistența în timp. Spatele a primit o sticlă dublă din safir cu efect anti-încețoșare.
Vor fi produse doar 8 exemplare pentru fiecare dintre cele patru culori: galben, albastru, verde și roșu.
Ceasurile exclusiviste sunt echipate cu mecanismul HUB9009.H1.RA care oferă o rezervă de putere de 5 zile și este acționat manual. Tourbillon-ul bi-axial se rotește la fiecare minut și o dată la fiecare 30 de secunde pe cealaltă punte.
CEO-ul Hublot spune că noilea ceasuri reprezintă „cele mai înalte culmi tehnologice atinse vreodată” de compania pe care o conduce.
Prețul pentru o unitate Hublot MP-09 din noua iterație este de 198.000 de euro fără taxe.
Anul 2021 începe să-și arate efervescența revenirii la normalitate și prin astfel de lansări. Ne reamintim că încrederea în culorile vibrante și designul impetuos a fost una care a pornit din industria auto, unde Rolls-Royce, Lamborghini și Bentley au dat tonul unei ieșiri din conservatorism la capitolul design exterior. În completă armonie cu acest curaj a venit și personalizarea dusă pțnă la culmile preferinței clientului, lucru care se reflectă și în esența noii colecții Hublot.