Pentru a celebra UEFA Champions League, Hublot, sponsor al competiției fotbalistice, a lansat cronograful Classic Fusion AeroFusion, într-o ediție limitată de numai 100 exemplare.
Ceasul realizat pentru suporterii cluburilor de fotbal, dar și pentru fanii Hublot, are o carcasă de 45 mm în diametru, realizată din ceramică. Mecanismul schelet include un calibru cronograf HUB1155, care îi oferă o putere de rezervă de 42 de ore. Nu lipsește nici logo-ul UEFA Champions League, care se află în sub-cadranul poziționat în dreptul orei 3. Brățara ceasului este realizată din cauciuc, în aceeași culoare cu carcasa – midnight blue.
Hublot este primul brand de ceasuri de lux care a intrat în fotbal. A început în 2006, când a devenit sponsor al naționalei Elveției, iar în 2008 a început parteneriatul cu UEFA, în calitate de cronemetru oficial la EURO 2008. De atunci, a cronemetrat toate campionatele europene și la fel va fi vara aceasta la EURO 2020, competiție organizată în 12 orașe europene, printre care și București.