Manufactura Hublot a prezentat un nou ceas inteligent după debutul din 2018 în acest segment. Big Bang e unește lumea haute horlogerie cu cea a conectivității.
Cunoscută pentru ceasurile sale cu o estetică aparte și realizate din materiale, de multe ori, revoluționare, manufactura Hublot a prezentat o piesă cu totul deosebită – Hublot Big Bang e – care îmbină designul spectaculos cu arta și tehnologia de ultimă oră.
Conștientă că inovațiile tehnologice nu trebuie interpretate ca o piedică în calea respectării cutumelor tradiționale din industria ceasurilor, marca Hublot a debutat cu surle și trâmbițe în lumea „Connected Watches” în 2018, când a dezvăluit Big Bang Referee, o piesă care a marcat sponsorizarea Cupei Mondiale FIFA 2018 din Rusia. Cel mai scump „smartwatch” de pe piață la acea vreme, acel ceas care a fost purtat de oficialii de la meciurile Cupei Mondiale, a fost pionierul unui segment nou de piață cândva de neconceput pentru ceasornicarii de lux elvețieni. Acum, în semn că nu are de gând să renunțe la aceast nou segment, Hublot a anunțat lansarea noului Big Bang e, primul ceas al mărcii preznetat exclusiv online.
Big Bang e este, probabil mai mult decât predecesorul său, centrat pe fotbal. De asemenea este recunoscut ca descendent al modelului original Big Bang, cel care a revitalizat manufactura Hublot la debutul din 2005. Noua piesă are o carcasă de 42 mm din titan sau ceramică neagră și un model de asamblare de tip „sandwich”. În plus, are detalii care amintesc clar de piesele Big Bang macenice și are o curea din cauciuc care, grație sistemului de prindere One Click brevetat de la Hublot, poate fi ușor schimbată pentru a da o nouă estetică ceasului.
Sub cristalul de safir rezistent la zgârieturi se află un ecran AMOLED și, ascuns, un modul electronic care alimentează multe funcții ale ceasului, acestea din urmă fiind controlate de un împingător integrat în coroană. Mecanismul a fost dezvoltat, spune Hublot, în parteneriat cu alte mărci din cadrul grupului de lux LVMH, detaliu care păe mulți îi duce cu gândul la colgii de grup de la TAG Heuer. În plus față de modul său „Time Only”, Big Bang e oferă o varietate de „fețe„ care afișează versiuni digitale ale complicațiilor tradiționale ale ceasurilor, cum ar fi cronograful Big Bang, calendarul perpetuu cu afișarea fazelor lunii, și GMT cu o prezentare foarte realistă a Pământului.
Ca și predecesorul său, Big Bang e are partea de conectivitate gestionată de sistemul Wear OS al Google, detaliu care îl face compatibil cu toate dispozitivele care rulează Android 6.0+ și iOS 12.0+.
Spre deosebire de piesa prezentată în 2018 care a fost realizată pentru oficialii FIFA prin campania #HublotLovesFootball, noul Big Bang e susține mesajul #HublotLovesArt și se dorește un sprijin pentru artiștii contemporani. Pentru a demonstra intențiile Hublot, Marc Ferrero a realizat pentru acest nou ceas opt imagini care se schimbă la fiecare trei ore. la fiecare schimbare, o animație de cinci secunde îl conduce pe utilizator de la o imagine la alta.
Ambele versiuni ale Hublot Big Bang e – cea din titan și cea din ceramică neagră – sunt disponibile exclusiv pe site-ul Hublot și în rețeaua Wechat din China. Ulterior, ceasurile vor fi disponibile și în buticurile Hublot din întreaga lume. Prețurile recomandate sunt de 4.650 de euro pentru versiunea cu carcasă din titan și de 5.200 de euro pentru cea din ceramică neagră.