Licitaţia pentru cele 12 modele a început pe 8 februarie şi se va încheia pe 24. Hublot a ales trupa britanică pentru a-şi asigura succesul seriei limitate dedicate ajutorării „Teenage Cancer Trust”. Toţi banii obţinuţi din vânzarea ceasurilor vor fi donaţi către organizaţia a cărei misiune este uşurarea vieţii adolescenţilor bolnavi de cancer.
Patrizzi & Co., aceeaşi firmă care a organizat şi licitaţia Only Watch s-a ocupat şi de sistemul online al vânzării seriei limitate Hublot-Depeche Mode. Câştigătorul licitaţiei pentru fiecare ceas primeşte nu numai un ceas al cărui cadran este decorat cu una dintre copertele albumelor Depeche, dar şi o versiune vinil a discului precum şi un stick de memorie USB cu o ediţie digitală şi un documentar despre realizarea materialului. Fiecare pachet va fi semnat de membrii Depeche Mode.
Mai mult, pe 17 februarie, trupa britanică va ţine cel de-al 10-lea concert organizat în scopuri caritabile la teatrul Royal Albert din Londra. Mai multe informaţii puteţi obţine pe
www.hublot.com
www.depechemode.com
www.teenagecancertrust.org
via watch-happening