Compania renumita pentru unitatile sale impresionante aniverseaza 40 de ani de la fondare. Evenimentul a fost marcat printr-o reuniune a dovezilor impactului avut in mai multe arii ale societatii.
Hublot, recunoscut la nivel global pentru curajul sau de a imbina aurul cu cauciucul, aniverseaza 40 de ani de la fondare. “Arta fuziunii” este, asadar, o propavaduire de-a lungul deceniilor in domeniul fabricarii de ceasuri high-end.
“Revolutionarul concept Art of Fusion a intarit succesul cunoscut de Hublot de-a lungul calatoriei sale si i-a conferit sansa de a fi primul, unic si diferit. Cea mai puternica infatisare a acestei idei s-a intamplat odata cu aparitia Big Bang in 2005 si a definit identitate Hublot devenind totodata principala forta din spatele departamentului de Manufactura si R&D. Astazi acest cel mai bine vandut ceas al marcii continua sa ne inspire si sa ne incurajeze inspre o continua reinventare. Povestea de succes de-abia incepe”, spune CEO-ul Hublot, Ricardo Guadalupe.
Produsele Hublot au reusit sa fie inovative si diferite prin faptul ca ofereau, pe langa performanta garantata, un caracter disruptiv. Acest lucru a inceput odata cu modelul Classic Original in 1980, cand au fost combinate materiale pretioase precum aurul cu unul modern precum cauciucul. Acest lucru a fost o adevarata premiera.
Cu toate acestea, in timpul scurt de la infiintare – anul 1980 – Hublot a devenit rapid un brand de renume mondial. Putine marci pot pretinde o evolutie fulminanta si un succes atat de rasunator precum cele ale Hublot, iar toate acestea se datoreaza viziunii a doi oameni: Carlo Croco si Jean Claude Biver. Carlo Croco este omul care a pus bazele brandului din dorinta de a oferi publicului un produs diferit, neconventional, iar Jean-Claude Biver este cel care a crezut cu tarie in potentialul Hublot si a dezvoltat brandul transformand un concept intr-o adevarata legenda.
Sub bagheta lui Jean-Claude Biver , compania a creat sinergie intre elemente precum placile de ceramica, carbonul, tantalul, tungstenul, titanul sau cauciucul si materiale traditionale precum aurul, argintul, otelul, platina, pietrele pretioase si chiar diamantele. Astfel, J.C. Biver a pus in miscare crearea unei noi colectii pilot de ceas automatic care a fost prezentata la Basel in aprilie 2005: cronograful Hublot “Big Bang”. A fost un succes fenomenal, iar comenzile marcii s-au triplat intr-un singur an. Se crea un nou curent in lumea orologeriei: ceasurile supradimensionate cu aspect industrial si care erau produsul unor combinatii neconventionale de materiale. Cateva luni mai tarziu, in noiembrie 2005, cronograful Big Bang a fost premiat la nivel international, primind premiul “Design 2005” in cadrul galei “Marele Premiu de Productie de Ceasuri din Geneva”, “Premiul Sport Watch” la ceremonia “Watch of the Year” si Premiul Orientului Mijlociu pentru “Cel mai bun ceas supradimensionat” la alegerea editorului “Watch of the Year” din Bahrain.
Colaborarile cu varfurile sportului nu au intarziat sa apara. Diego Maradona, Pele, Usain Bolt, Ilie Nastase, Simona Halep si faimoasa marca automotiv Ferrari au creat impreuna cu Hublot ceasuri de mana swiss made, lansand experiente si concepte unice.
Colectiile de ceasuri Hublot sunt un simbol al performantei, al statutului si o emblema a sintagmei “outside of the box”.
Dintre momentele cele mai importante ale parcursului companiei retinem urmatorii ani:
- 1980 este fondata in Nyon, Elvetia, de catre Carlo Crocco compania Hublot, al carei nume (hublot = hublou) s-a dorit a reprezenta o noua viziune si perspectiva asupra noului trend in orologerie;
- 1981 lumea orologeriei este incantata de noua combinatie, ceas de aur + curea neagra, a designerilor de la Hublot, astfel ca vanzarile record inregistrate de catre companie nu au mirat pe nimeni;
- 1982 ceasul subacvatic Classic Diver, noul produs al companiei Hublot, face senzatie la targurile si expozitiile de specialitate din intreaga lume, atragand tot mai mult atentia asupra marcii Hublot;
- 1986 este anul in care cei de la Hublot lanseaza primul lor cronograf, numit Classic Cronograph, realizare care consfinteste locul companiei, in elita industriei orologerice;
- 1990 compania Hublot lanseaza colectia “Elegant Cronograph”, ale carei principale caracteristici: luxul, fiabilitatea si eleganta, propulseaza colectia in topul vanzarilor pe acest segment;
- 2000 pentru cea de-a 20-a aniversare a companiei va fi contactat mesterul gravor Gianfranco Pedersoli cu care va lansa intr-o editie limitata, ceasuri de colectie, cu diferite gravuri aniversare;
- 2008 este anul cand compania Hublot se implica si-n viata sportiva si devine partener si “cronometru oficial” pentru Campionatul European de Fotbal desfasurat in Elvetia si Austria;
- 2010 Hublot devine “cronometrul oficial” pentru cateva competitii sportive de maxim interes, astfel Formula 1, Campionatul Mondial de Fotbal Africa de Sud 2010, Campionatul Mondial de Fotbal Brazilia 2014 si Campionatul Mondial de Schi Norvegia 2011 vor fi competitiile cronometrate de Hublot;
- 2012 Ricardo Guadalupe devine noul director CEO la Hublot si totodata compania capata statutul de “Official Timekeeper” pentru Campionatul European de Fotbal din Polonia si Ucraina;
- 2013 este anul in care devine sponsor oficial pentru Scuderia Ferrari in acest sezon de Formula 1.