Șeful Bulgari, Guido Terreni, a părăsit compania după un succes rezonant pentru a conduce Parmigiani Fleurier.
Octo Finissimo reprezintă una dintre cele mai de succes linii lansate de un producător orologic în ultima decadă. A fost primită cu entuziasm și a repus Bulgari în centrul atenției. După această victorie colosală, Guido Terreni a plecat din fruntea companiei pentru un nou început.
Planurile lui Guido Terreni sunt acum îndreptate înspre dezvoltarea unui nou brand complet internațional.
Acesta spune într-un interviu că a ajuns în această industrie din dragoste, iar traiul în Elveția l-a învățat ce presupune orologeria ca misiune asumată pe viață.
„Emoțiile nu provin din cifra de afaceri pe care o faceți sau din profitul pe care îl faceți. Emoțiile provin din ceea ce puteți oferi în ceea ce privește plăcerea oamenilor care cumpără produsele și care doresc ceea ce faceți. Acest lucru evoluează pe o perioadă lungă de timp. Cred că primii mei 10 ani de ceasornic, nu văd succese. Văd eșecuri. Au fost eșecuri datorate faptului că nu am avut cu adevărat cultura ceasornicarului. Cultura ceasornicarului nu este ceva pe care îl măsoară în sferturi sau în ani – îl măsoară în decenii, în secole.
Când am preluat divizia de ceasuri Bulgari în 2009, a fost un pas înainte. Am pus în acțiune tot ce am putut înțelege despre marcă și despre fabricarea ceasurilor pentru marca respectivă, încercând să reconstruiesc o identitate care s-a pierdut. Unde mi-am găsit plăcerea și unde mi-am găsit rolul deplin, a fost în modelarea sufletului a ceea ce le ofeream clientului, cuiva care se îndrăgostește de marca ta.”, a spus Terreni.
Acum tot acest amalgam va fi infuzat în Parmigiani Fleurier. Primul pas îl reprezintă stabilirea identității și creionarea unei direcții asumate.
În 2020 Parmigiani Fleurier a avut o colaborare cu Giorgio Armani care continuă.