Cele doua ceasuri oferite ca premiu (Certina DS Podium si Mondaine) celor care au votat au fost castigate de Adamovici Remus (Bucuresti) si, respectiv, Onica Adrian Petru (Hateg, Hunedoara). In total, 1854 de voturi au fost inregistrate in aceasta prima editie TEMPORIS Awards. Nu este deloc putin, daca tinem cont ca aveam de-a face cu un vot pe internet pentru domeniu tematic destinat cu precadere pasionatilor.
Dl. Dan Vardie, fondator TEMPORIS, a prezentat tema crearii unui "Hall of Fame" al domeniului orologer. In acest caz este vorba despre oamenii care, prin realizarile lor, au marcat istoria ceasurilor. In lumina ideii de "Hall of Fame" a avut loc inmanarea unor distinctii de recunoastere personala a inaltelor merite creative. Acestea au fost dedicate celor trei ceasornicari legendari ai lumii care au fost prezenti la Bucuresti cu ocazia evenimentului TEMPORIS Awards 2012: Mathias Buttet (Hublot), Kari Voutilainen (ceasornicar independent) si Kurt Klaus ("esenta creativa" a marcii IWC de-a lungul ultimei jumatati de secol).
Cu prilejul galei TEMPORIS Awards 2012 a fost introdus si conceptul "Genuine Brand", menit sa atraga atentia asupra marcilor cu esenta si personalitate remarcabile din orice domeniu al luxului.
Jaguar a fost prima marca onorata cu distinctia "Genuine Brand", pentru caracterul sau proeminent si evolutia lipsita de orice comprimis de-a lungul întregii sale istorii. Mai întâi, Jaguar a retinut atentia pentru ca fondatorul Sir William Lyons a preferat sa evite un cliseu la moda, anume al botezarii automobilelor dupa numele patronului. Apoi, masinile în sine au devenit, pe rand, repere ale genului, incepand chiar cu Jaguar SS 100. M.S. Regele Mihai I a avut un exemplar. Ulterior, Jaguar E-Type a redefinit conceptul si designul automobilelor sport. De-a lungul timpului, Jaguar si-a gravat numele in repetate randuri in palmaresul celor mai prestigioase evenimente din motorsport, nelipsind celebra Cursa de 24 de ore de la Le Mans.
Cel de-al doilea moment dedicat acordarii unei distinctii "Genuine Brand" a avut in centrul atentiei marca tigarilor Sobranie. In limba rusa, cuvantul "sobranie" poarta inclusiv semnificatia de "colectie". Ne aflam în fata uneia dintre cele mai vechi marci din domeniul tutunului, Sobranie fiind fondata la Londra in 1879. In primii ani, aceste tigari au fost produse manual dupa o reteta ruseasca traditionala. Ulterior, Sobranie a devenit furnizor al Caselor Regale din Marea Britanie, Spania, Romania si Grecia.
Cea de-a treia distinctie "Genuine Brand" a facut referire la magnificul grup hotelier Hilton. Aceasta este compania cea mai importanta la nivel mondial in domeniul serviciilor hoteliere, spectrul sau de lucru cuprinzand de la resorturi cu apartamente destinate sederilor prelungite si hoteluri de lux "full service", pana la hoteluri "mainstream", cu preturi convenabile. De-a lugul celor 93 de ani de existenta, Hilton a oferit clientilor sai, turisti sau cu profil business, cele mai bune conditii de cazare si servicii în raport cu tariful practicat. Compania face tot posibilul pentru a duce mai departe aceasta traditie, oferind clientilor experiente exceptionale prin intermediul tuturor brand-urilor sale detinute la nivel mondial. Este vorba despre 3800 de hoteluri si proprietati "time share" care însumeaza peste 630.000 de camere, fiind situate în 88 de tari.
In ultima parte a galei TEMPORIS Awards, doamna Fabienne Lupo, avand functia de Presedinte al FHH (Foundation de la Haute Horologerie) a venit in scena pentru a oferi o argumentatie substantiala in favoarea achizitionarii ceasurilor originale si a sublinia impactul negativ al fenomenului economic deviant generat de producatorii de ceasuri false. Cu acest prilej, doamna Lupo a primit o diploma speciala ca recunoastere personala a succesului campaniei antifake, din partea revistei TEMPORIS.
De asemenea, au fost mentionati partenerii care au contribuit la reusita concursului si a evenimentului TEMPORIS. Este vorba despre: Jaguar, Micri Gold, Galt Orologerie, B&B Collection, Sobranie, Hilton Athenee Palace Bucuresti si Phoenix Media.
Putine evenimente cu specific orologier care au loc in afara Elvetiei ajung sa capete notorietate internationala reala. Prima editie a galei TEMPORIS Awards, a fost, in mod categoric, unul dintre acestea.