Brandul elvețian de ceasuri Frederique Constant a fost puternic afectat de criza medicală provocata de COVID-19 și se așteaptă la o scădere de 25% a vânzărilor în acest an.
Potrivit Reuters, marca elvețiană de ceasuri Frederique Constant, deținută de compania japoneză Citizen Watch Co, speră să limiteze scăderea vânzărilor la 25% în acest an, deoarece afacerea din septembrie a revenit aproape la normal.
Horologierii elvețieni au fost puternic afectați de pandemia COVID-19, deoarece magazinele au rămas închise săptămâni întregi în timpul stării de urgență. Vânzările UHR.S ale Swatch Group aproape s-au înjumătățit în primele șase luni ale anului 2020, iar Richemont CFR.S a înregistrat o scădere similară pentru trimestrul din iunie.
“Aprilie a scăzut cu 80%, în luna mai vânzările au scăzut în jurul valorii de -50%, iunie aproape a revenit la normal, iulie și august au scăzut din nou, dar septembrie aproape a revenit la normal”, a spus Niels Eggerding, director executiv la Frederique Constant. Acesta a adăugat că piața britanică merge bine, în timp ce China a rămas dificilă pentru brandul care are sediul la Geneva și care a vândut anul trecut 160.000 de ceasuri.
Frederique Constant și Alpina au fost printre primele mărci elvețienr de ceasuri care au produs ceasurile inteligente în urmă cu cinci ani, în timp ce mulți colegi au ignorat această concurență, care a afectat de atunci vânzările de ceasuri elvețiene din segmentul prețurilor de intrare.