Dosarele Baume & Mercier. Episodul 4.

Al patrulea episod îşi propune să sprijine proiecte de caritate, atât actorii cât şi fotografii fiind de acord să îşi doneze onorariile pentru o cauză nobilă. Proiectele ce urmează să fie sponsorizate au fost selectate în colaborare cu cele două personalităţi şi se referă la cercetarea în domeniul cancerului, la educaţia copiilor şi la ajutarea femeilor defavorizate.

 

Campania Baume&Mercier&Me debutată acum 3 ani şi-a propus să promoveze într-o manieră autentică trei valori fundamentale ale mărcii: apropiere, autenticitate şi creativitate. Apropierea se regăseşte în asocierea cu personalităţi cunoscute publicului larg care se menţin accesibile tuturor şi pregătite să se angajeze în acţiuni caritabile. Într-un mod similar, Baume&Mercier declară că a reuşit să se menţină ca o marcă accesibilă oferind ceasuri care se transformă în valori intime pentru posesorii lor.

 

 

 

Aici se regăseşte sensul real al sloganului Baume&Mercier&Me. Legăturile strânse sunt ilustrate vizual prin cadrele apropiate ale actorilor, care se afişează fără artificii „grafice”, aşa cum sunt în viaţa de zi cu zi.

 

Campania i-a avut alături în anii precedenţi pe Meg Ryan şi Kiefer Sutherland (2006), Kim Basinger şi Gary Sinise (2007), şi Teri Hatcher şi Aston Kutcher (2008).

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

TEMPORIS logo without link 2500x1000 1 e1612950325322