Parte din grupul Richemont, Panerai a decis să ofere o garanție de 8 ani pentru ceasurilor sale, față de 5 ani cât era până acum.
Majoritatea caselor de orologerie oferă o garanție de 2 ani pentru ceasuri. Însă, în ultimii ani, tot mai multe brand-uri au mărit perioada de garanție la 5 ani. Iar recent cei de la Panerai au ridicat ștacheta la 8 ani. De ce 8 ani? „Pentru că majoritatea problemelor firești care pot apărea se întâmplă în acest interval de timp”, a explicat Jean-Marc Pontroué, directorul general al mărcii din Neuchâtel. Pentru a profita de acest seviciu botezat „Pam Guard” trebuie să vă înscrieți pe site-ul Panerai. Clienții care au cumpărat un Luminor sau un Radiomir în ultimii doi ani pot profita de prelungirea garanției.
Poivit presei, Jaeger-LeCoultre și Cartier – și ele mărci în portofoliul grupului de lux genovez – urmează să facă anunțuri similare și să-și mărească garanția la 8 ani. În plus, cei de la Panerai vor să înființeze un serviciu prin care să elibereze certificate și pentru modelele vintage.