Breitling se desparte ca sponsor principal de Apache Aviation

După o colaborare de 17 ani, care a adus beneficii importante de imagine pentru ambele branduri, Breitling renunță la titlul de sponsor principal ale unei dintre cele mai apreciate echipe de acrobații aeriene din lume.

Ambele companii au remis un comunicat oficial, diferența dintre ele fiind că spre deosebire de Apache Aviation care spune că Breitling renunță complet la contract, brandul elvețian de ceasuri spune că va rămână alături Apache, dar doar din postura de co-sponsor, în cazul în care se găsesc noi companii care vor să se implice.

După 37 de ani și mai bine de 3.000 de apariții publice, Apache Aviation are nevoie de o susținere tot mai mare, în condițiile în care trebuie să activeze pe toate continentele, motiv pentru care președintele companiei, Jacques Bothelin, caută noi sponsori pentru a putea parcurge anul 2020 în condiții optime. Acesta menționează că un viitor sponsor principal va beneficia de prezența la peste 30 de spectacole aviatice în peste 10 țări din Europa.

Pentru Breiling decizia vine ca o surpriză, mai ales în condițiile în care Georges Kern, CEO-ul companiei, este recunoscut datorită afinității lui pentru vedete și pasiuni adiacente clienților mărcii, cel mai bun exemplu fiind Surf Squad, creată în jurul comunității de surferi. Probabil că în scurt timp vom afla dacă Breiling va rămâne alături de Apache Aviation în postura de co-sponsor.

Publicat de Dragos Craiovan la data de 3 July, 2019 12:15 pm
Tags: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.