Big Bang Unico Sang Bleu II All Black omagiază arta tatuajelor

Hublot și Maxime Plescia-Büchi, un tatuator elvețian și director de creație pentru producătorul elvețian, au dezvăluit o nouă colaborare artistică. Conceptul All Black de la Hublot a fost gravat cu cerneală neagră ca un tatuaj, pentru a crea monocromaticul Big Bang Unico Sang Bleu II All Black.

Îndrăzneț și monocromatic, Big Bang Unico Sang Bleu II All Black prezintă întreaga geometrie tridimensională a talentatului tatuator Maxime Plescia-Büchi. Materialul său negru, satinat, înclinat și fațetat, dezvăluie o interacțiune de lumină și umbră în relief. Formele geometrice abstracte acoperă corpul ceasului cu un negru atât profund, cât și simbolic.


În 2016, Maxime Plescia-Büchi a început colaborarea cu Hublot, proiectând ceasuri cu aceeași încredere, ca și liniile pe care le marchează pe corpurile oamenilor. Această nouă interpretare, Big Bang Unico Sang Bleu II All Black, este complet realizată în negru, culoarea preferată atât de producătorul de ceasuri, cât și de artist.

Pe o carcasă cu un diametru de 45 mm, tăiată din ceramică neagră și titan acoperit cu PVD negru, maestrul tatuator alternează și suprapune hexagoanele, diamantele și triunghiurile. Măsurarea timpului se face printr-un mecanism automat HUB1240 Unico, vizibil sub un cadran scheletat.

Acest ceas monocrom nu își pierde din efectul său dimensional, ci dimpotrivă. Jocul de poligoane create de tatuator este evidențiat în lumina care reflectă direct materialul lucios și satinat, care este sculptat și cizelat, înclinat și fațetat.

„Când am creat primul ceas All Black în 2006, împreună cu conceptul său de „vizibilitate invizibilă”, am îndrăznit să mergem dincolo de funcția sa principală, cronometrarea, pentru a-l prezenta ca o operă de artă care ar putea susține o stare de spirit. În lucrarea lui Maxime, găsim exact aceeași abordare: de a merge dincolo de sensul principal al lucrurilor. Arta tatuajului este o formă extrem de sofisticată de artă. Iar acest tip de tatuaj, cât și ceasul pe care l-a inspirat merg dincolo de sensul sau de scopul lor principal.”, a declarat Ricardo Guadalupe, CEO HUBLOT.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

TEMPORIS logo without link 2500x1000 1 e1612950325322