Câteva sporturi nobile atrag întotdeauna producătorii de ceasuri aflaţi în căutarea promovării. Lăsând cursele de Formula 1 sau atletismul în seama brandurilor cu o pronunţată latură sportivă, mărci precum Cartier, Girard Perregaux sau Rolex pot fi văzute în preajma meciurilor de polo cu cai, a întrecerilor elegante de veliere sau pe covorul verde al partidelor de golf.
Hublot a ales Alinghi, echipă care a intrat în circuitul America’s Cup în 2003 şi a câştigat două dintre ediţiile cursei până în prezent. Marca orologeră înlocuieşte un alt nume de prestigiu, Audemars Piguet, care şi-a anunţat retragerea anul acesta. Cei doi noi parteneri urmează să concureze în februarie 2010 pentru cel de-al treilea titlu, împotriva echipei BMW Oracle.
Preşedintele Hublot, Jean-Claude Biver, şi Ernesto Bertarelli, fondatorul sindicatului Alinghi au declarat că uniunea dintre cele două echipe e una cât se poate de naturală. Partenerii împart originea elveţiană, dar şi apetitul pentru tehnică şi folosirea celor mai noi materiale.
Hublot urmează să producă un ceas în serie limitată, dedicat echipei Alinghi şi fabricat din aceleaşi materiale folosite şi la construirea velierelor. Presupunem că urmează un nou model Big Bang…