Novitae


Oris la înălţime din nou

Dezvoltat la începutul anilor ‘50 în cadrul unui proiect privat din Marea Britanie, Hawker Hunter a fost cu siguranţă avionul militar al decadei. Vârful de lance al aviaţiei elveţiene şi al altor 18 forţe militare aeriene din întreaga lume, Hawker Hunter a primit recent şi o comemorare din partea lumii orologere. Responsabilul? Nimeni altul decât Oris.

Mickey Mouse a crescut

Ceasurile cu Mickey Mouse erau în top 10 al listei de cadouri pentru orice copil. Din mijlocul cadranului, şoricelul spunea ora, rotindu-şi mâinile cu trecerea fiecărui minut. Modelul prezentat de Jam home made nu mai este însă o jucărie. Mickey a crescut.

Test-drive cu ceas – Linde Werdelin

Cum socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg, ceasul din poză nu e întotdeauna la fel ca cel real. Linde Werdelin oferă echivalentul drive-testului din lumea auto în domeniul orologer tocmai pentru a preîntâmpina cazurile în care clientul e nemulţumit. Sau poate pentru a ieşi din criză.

Patru dimensiuni de stil

Colaborarea dintre Parmigiani Fleurier şi producătorul celui mai rapid automobil din lume, Bugatti, a început în 2004. Pe atunci orologeria uimea cu ceasul a cărui citire se făcea de pe axa orizontală prin una din feţele laterale. Acum, cei doi parteneri revin în atenţia publicului. Maşina se numeşte 16 C Galibier, iar ceasul, Bugatti Tourbillon Concept.

Timpul lui Lindbergh

În luna mai a anului 1927, la doar 25 de ani, aviatorul Charles Augustus Lindbergh reuşea primul zbor fără oprire deasupra Atlanticului. Dacă plecarea se făcuse de pe o pistă din Long Island NY, aterizarea urma să aibă loc în Paris, iar compania Longines aştepta cu nerăbdare să oficializeze succesul.

Glycine Combat 6

Poziţionată într-un segment accesibil ca preţ, Glycine oferă ceasuri elveţiene „corecte”. Ultima lansare a orologeriei pare să urmeze tendinţa din ce în ce mai accentuată a modelelor de inspiraţie militară. Combat 6 va fi pus în vânzare până la sfârşitul anului. Până atunci, ne putem mulţumi cu prezentarea.

Longines premiază eleganţa

Longines reuşeşte să fie prezentă la mai toate evenimentele sportive importante, alegându-şi cu mare grijă şi ambasadorii de marcă. Din postura de cronometru oficial al Campionatuli mondial de gimastică ritmică, orologeria a premiat două dintre cele mai elegante concurente: Anna Bessonova şi Evgeniya Kanaeva.

Audemars Piguet pentru Jay Z

Căile marketingului merg în direcţii necunoscute în anul de graţie 2009. Mai ales în Statele Unite unde vânzările se simt ca la ele acasă. Ajuns om de afaceri de pe străzile nu foarte bine famate din Brooklyn, Jay Z poartă şi reprezintă Audemars Piguet.

Copilotul german II – Sinn Rallye

Sinn pare să se regăsească în ultimul timp în universul auto mai bine decât în orice alt domeniu. Ceasurile de bord prezentate săptămâna trecută se adresau iubitorilor de maşini de epocă în timp ce modelul anunţat astăzi este dedicat piloţilor de raliu.

Inovaţie de carbon – Arlanch

Fără a se bucura de o recunoaştere internaţională prea mare, marca Arlanch este unul dintre apărătorii înfocaţi ai orologeriei atente cu mediul înconjurător. De anul acesta, suedezii mai au un punct pe care îşi pot construi celebritatea: producerea unei roţi anker care nu are nevoie de uleiuri pentru a funcţiona.