Romain Grosjean, nou ambasador Richard Mille

Richard Mille a anunţat că pilotul de Formula 1 Romain Grosjean a intrat în rândul ambasadorilor mărcii, printre care se află şi alte nume grele ale motorsportului: Felipe Massa şi Sebastien Loeb.

Detaliile parteneriatului cu Romain Grosjean, pilotul de naţionalitate franceză al echipei britanice Lotus F1, trezesc inevitabil interesul pentru pasionaţii de tehnică orologeră. Pe lângă asocierea de imagine, Romain Grosjean va juca şi rolul de tester în condiţii extreme al ceasurilor Richard Mille. Astfel, francezul va purta în timpul testelor şi curselor din sezonul 2014, noul RM 011, inscripţionat cu numele său, cu carcasă din carbon NTPT, care este un chronograph flyback cu întoarcere automată.

Romain Grosjean va purta ceasul pe deasupra combinezonului de curse, pentru ca acesta să preia toate şocurile şi forţele apărute într-o maşină de Formula 1 care rulează la capacitate maximă. Richard Mille vrea să vadă cum reacţionează mecanismul ceasului, pictat în culorile echipei Lotus, la şocuri puternice şi la forţele cu multe G-uri dezvoltate pe virajele circuitelor.

Carbon-ul NTPT, din care este făcut ceasul, este o invenţie Richard Mille şi constă în circa 600 de straturi de fibră de carbon, care asigură o rezistenţă impecabilă la impact. Maison-ul elveţian spune că purtarea ceasului pe desupra combinezonului de curse al unui pilot, în contact direct cu mediul înconjurător, este o premieră în industria motorsportului.

Publicat de admin la data de 4 March, 2014 12:00 am

Galerie

Adauga un comentariu

Adresa dvs. de email nu va fi afisat.

  

  


4 − = 3