Mister X, mai capabil decât James Bond şi Jason Bourne

TX
Scott Wolf, Preşedintele lui Callanen Internaţional, parte a grupului american Timex, declară pentru Temporis că ultimele 3 luni ale lui 2008 au însemnat scăderi majore, după ce în primele 6 luni, brandul Nautica avea o creştere de 60% faţă de aceaşi perioadă a lui 2007. “Suntem însă optimişti. 2009 nu va fi un an bun, dar nu cred într-un dezastru!” afirmă Wolf, care recunoaşte că a început în urmă cu două luni să elimine orice costuri posibile folosind la maximum sinergiile în grup. Dacă anul trecut ceasurile Nautica s-au vândut în peste 630.000 exemplare, noua marca TX abia ajuns la 30.000 de unităţi.
Wolf a primit în portofoliu şi această marca şi are planuri foarte mari. “TX este un brand al secolului 21, plin de tehnologie şi se adresează unuia care se plasează într-un spaţiu digital. Vrem să creăm un personaj special, ceva între James Bond şi Jason Bourne şi să generăm un film. Am în vedere o colaborare la Holywood!” a declarat în exclusivitate Wolf. Numele provizoriu este <<Mister X>>, iar prietenă acestuia se numeşte <<Miss T>>”. Un film digital de animaţie a fost deja creat pentru cele două personaje.


Graham şi Arnold & Son
Eric Loth, Fondatorul British Masters, care are în portofoliu mărcile Graham şi Arnold & Son, spune că a reuşit şi minimalizeze efectele crizei. “Am redus producţia încă de anul trecut şi acum nu avem stocuri prea mari. Am mers în zona superioară, apelând la tourbillon şi diamante. <<Lucy în the Sky>> – aluzie la celebrul cântec al Beatles-ilor, (nr: un ceas superb care se vinde foarte bine) are un preţ de trei ori mai mare că acelaşi ceas fără diamante, iar costurile păstrează proporţia. Deci vinzi un ceas în loc de două şi ai aceeaşi cifră de afaceri!” Anul trecut s-au vândut circa 6000 de ceasuri Graham, o cifră considerată bună pentru brand. “Target-ul este să ajungem la 20.000 de piese pe an. Este o cifră corectă pentru acest brand!” afirmă Loth care compară marca să cu Corum sau Hublot.”

Tissot
F. Thiebaud, Preşedintele Tissot dar şi unul din liderii industriei orologere elevetiene, consideră că lucrurile trebuie private echilibrat. “Primele două luni ale anului 2009 ne-au adus o scădere de 22%. Unii se sperie dar eu îi invit să privească partea plină a paharului. Acum vreo 5 ani, exportul ceasurilor elevetiene era de ordinul a câteva miliarde de CHF. Am ajuns la un vîrf de 17 mld CHF. Anul acesta vom ajunge undeva la 16 mld CHF! Vi se pare puţin? Eu cred că nu!” Thiebaud consideră că cele mai afectate vor fi ceasurile care nu au valoare. “Nu vreau să dau nume pentru că le cunoaşteţi. Dacă ceasul nu are valoare, nu are o semnătură, nu oferă mecanisme, inventivitate, nu va rezistă în această periodă şi va avea de suferit. Criza va crea mari probleme tuturor acestor mărci.” crede Thiebaud care afirmă că Tissot are "a gold value for silver price”  iar mărci precum Longines sau Omega nu vor avea prea mult de suferit.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

TEMPORIS logo without link 2500x1000 1 e1612950325322