Ceasuri Gucci – Stil şi creativitate

Guccio Gucci, fiul unui negustor italian, a fondat Casa Gucci la Florenţa, în 1906. Un artizan excepţional, Gucci a început să vândă obiecte de lux în anii `20 într-un mic magazin, iar în 1938 a deschis primul magazin la Roma, pe Via Condotti. În perioada 1950-1970, fiul maestrului, Aldo, a extins şi mai mult firma prin inaugurarea unor noi magazine la New York, Paris, Londra şi Tokyo.

 

Compania a intrat în domeniul orologeriei în 1972, cu modele produse de firme partenere sub brandul Gucci şi a continuat să fie una dintre cele mai importante mărci de lux până la sfârşitul anilor `70, când o serie de decizii manageriale neinspirate au dus compania în pragul falimentului. Schimbările în conducerea corporaţiei care au urmat au adus o nouă orientare a grupului. Astfel, la mijlocul anilor `90, într-o perioadă când marca luptă să îşi recâştige prestigiul pe piaţa modei, sunt lansate primele modele produse în atelierele proprii. Odată cu achiziţia Severin Montres Group, Gucci lansează în 1997 noua divizie de ceasuri. Începând cu acest moment, toată producţia orologeră se mută în atelierele proprii, accentul fiind pus pe calitate, precizie şi atenţie la detalii. Cele mai avansate tehnologii elveţiene au fost combinate cu stilul şi creativitatea Gucci pentru a crea o serie de piese unice. Pentru a avea un avantaj în plus pe piaţă, compania a preluat în 1999 şi Yves Saint Laurent Couture, Sanofi Beaute şi 70% din brandul Sergio Rossi, mărindu-şi astfel capacităţile de producţie şi distribuţie. În 2000, Gucci şi-a consolidat poziţia achiziţionând Boucheron International Group. Divizia de ceasuri din cadrul corporaţiei generează 13% din profitul anual, fiind un element important în ansamblul produselor.

 

Ceasurile de design Gucci sunt construite folosind cele mai exclusiviste materiale. Carcasele şi brăţările sunt confecţionate din metale nobile şi decorate cu diamante iar curelele sunt disponibile în variante de piele sau textil, în funcţie de colecţie şi de model.

 

În bezelul carcasei modelului Signoria White Gold sunt încrustate 228 de diamante, cu o masă de 2 carate. Geamul este confectionat din cristal safir rezistent la zgâriere, iar cadranul din sidef. Carcasa cu o etanşeitate de până la 30 de metri încadreaza un mecanism quartz Swiss made. Modelul este disponibil în mai multe variante, în funcţie de combinaţia de materiale folosite şi de dimensiune.

 

Colecţia Twirl are ca element distinctiv carcasele rotative integrate în brăţară. Construite din aur sau oţel, ceasurile cu mecanism quartz pot fi încrustate cu până la 1420 de diamante distribuite pe bezel, brăţară sau pe spatele carcasei. Şi în acest caz cadranul este manufacturat din sidef şi geamul din cristal sidef.

 

Pantheon Automatic este un ceas clasic, elegant, ce inspiră respect. Fiind bazat pe un mecanism automatic, acest model este potrivit pentru utilizare zilnică, fiind complementar unei ţiunte sobre. Cureaua confecţionată din piele de crocodil neagră este o pereche perfectă pentru carcasa de 44 mm din oţel. Cadranul de culoare negru-antracit, cu indecşi şi indicatoare luminescente, are o fereastră de dată la ora 4 şi logo-ul Gucci în dreptul orei 3. Ambele feţe ale carcasei sunt acoperite cu cristal safir tratat anti-reflex, pentru a oferi o vizibilitate cât mai bună şi protecţie sporită împotriva zgârieturilor.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

TEMPORIS logo without link 2500x1000 1 e1612950325322